Uppdatering 18/11

Då har man varit hurtig och hunnit med en hel del idag också.
Det är mörkt ute och än en gång känner jag hur jag bara vill sova bort dagen imorgon.

Samtidigt vill jag sätta igång med mitt, med det jag jobbat och jobbar så hårt för.

Idag fastnade jag i tankar som var bra, sen också några som var mindre bra, men jag såg till mitt andra jag; (det nya jag) - den sidan som säger "släpp det nu, du kan inte hålla på såhär och oroa dig i onödan eller i förväg, det är slöseri med energi." Genast när jag släppte det kände jag hur orken kom tillbaka. Jaja, nästan i alla fall..

Ikväll blir det aerobicspass och innan det kör jag 30 min konditionsträning. Det är en sån där ny grej jag har börjat med och jag måste säga att jag tycker att det funkar bra. På det sättet får jag ut lite mer av träningen och den sammanlagda tiden blir en och en halv timme istället för bara en. Jag har den senaste tiden också varit sur över att passen på worldclass inte gett mig det jag eftersöker i träningen. Jag har liksom inte blivit slut. Jag vill bli helt slut när jag har tränat - jag vill känna att det tar.

Denna vecka ser det ut som att jag kommer att lyckas med mina 6 pass (+2 promenader lö&sö). Ligga i soffan kan jag göra senare när jag avverkat det jag vill ha gjort.

I helgen blir det som tidigare nämnt lite tid framför datorn och hemsidan. Måtte den bli klar snart (!)

Idag fick jag uppleva en omtänksam gest. En person på jobbet kom med frukt till mig och sa; "Jag tog med mig lite frukt till oss, vill du ha äpple eller clementin?" I det ögonblicket kände jag att ja, på vissa ställen finns det godhjärtade människor..

// Chii is out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback