Lösa problemen

Jag har haft lite problem med min hemsida. Försöker komma någonstans men den vill bara inte.
Hade tänkt ta hjälp av svärmor Lena men sen kände jag att jag inte kan ge upp än. Jag har fått någon sorts "klarar mig själv" inställning till mitt projekt. Det kan vara både bra och dåligt. Jag får se om jag lyckas lösa problemen i helgen, annars får jag fråga Lena igen.

I
går fick jag en fråga gällande det jag ska börja med, mitt projekt, och jag försökte att svara så gott det gick utan att ta mig vatten över huvudet. Jag gav råd och tips på vad man kan göra med just det problemet han hade, utan att kasta mig över situationen och försöka få honom att boka en tid hos mig bara för att. Den sortens terapeut är den sorten jag vill vara (och kanske redan är?.) Man måste kunna ge tips och råd och kunna hjälpa personer utan någon annan personlig vinning än just glädjen. Det är glädje att kunna hjälpa andra!

Jag är så inställd på att bara tuta och köra igång allting, men ännu är inte allting klart. Jag måste lösa hemsidetrubbel, beställa visitkort och komma på vilka tider jag ska kunna erbjuda till en början. Jag måste skaffa en fakturamall och ordna med kvitton för alla de inköp jag har gjort som ska dras av senare - jag behöver också göra i ordning reklamblad och dela ut dessa (jävligt bra motion förresten! Kan kanske låna en hund som kan sällskapa med mig på promenaden så blir det inte tråkigt heller) Här snackar vi timmar av jobb, många timmars jobb  - i alla fall för en nybörjare, som jag vill kalla mig..

Uppdaterar igen lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback