Komplimanger och en bra känsla

Ja, idag var morgonen precis som alla andra har varit den senaste tiden; tråkig, kall, mörk..

Förmiddagen gick fort tycker jag, eftermiddagen desto slöare. 

Fick några komplimanger av en på jobbet, det var härligt att få lite bekräftelse på att jag gör ett bra jobb. Ibland känns det jättebra, ibland känns det som att långt ifrån alla gillar en. Det är väl så överallt kan jag tänka mig, delade meningar om saker och om personer.

Vi får se vad som händer i framtiden - det känns som att det finns en del möjligheter för mig. Det är läskigt på samma gång - det är alltid lite läskigt med andra, nya saker.

Ikväll blir det träning med underbara Helene och det var riktigt längesen sist! Mits och sparring - kan inte bli en bättre tisdagskväll!

Igår blev det sammanlagt 85 minuter allsidig träning och håller jag det måttet veckan igenom (6 dagars pass) så tar jag mitt veckomål som är drygt 8 timmar träning denna vecka. Blir det "bara" 7 timmar är det okej också. Jag har insett att jag behöver ha lite fler, olika delmål med min träning - det blir ju så mycket roligare då!

Vi får väl se vad vågen säger på fredag morgon. Hmmm..

// Chii is out


 

Kommentarer
Postat av: Andrej

Vågen är nog snäll mot dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback