Bara för att..

En sån där grej som man lägger upp när man egentligen inte har något viktigt att skriva om..


Min senaste kyss
var med den jag älskar, T!

Jag pratar gärna och mycket och drar mig inte för att prata med främlingar heller.

Jag tycker om massor! Familjen och vännerna självklart men även träning, djur, natur, musik, rättvisa, vår sköna soffa och att dricka kaffe inomhus när det är oväder utomhus.. 

Jag avskyr när folk skriker när de inte behöver, bråkar för att de har tråkigt, behandlar människor och djur som skit och när de prompt ska sätta sig PÅ ens väska på tunnelbanan, innan man hunnit dra undan den..

Mina närmaste vänner är
det ingen anledning att nämna - de vet vilka de är.

Min första vän hette Jaqueline "Jacky" och vi hängde jämt tillsammans på dagis och genom låg och mellanstadiet..

Kärlek är
 underbart för det mesta och läskigt ibland..

När jag duschar
brukar jag sjunga (det gör väl de flesta) och prata högt med mig själv. Varför vet jag inte.

När jag lagar mat
då pratar jag oftast med maten och får en töntigt mild och glad röst

Jag fastnar för vackra ögon, utstrålning och karisma. När någon sprudlar av positiv energi.   

Det sexigaste yrket är .. ja du.. Sexigt? jag vet inga sexiga yrken.  

Det är charmigt när
grannpojken brodetat en duk till mig för att jag fyllde år. På den står det "Hårdrock".

Jag är rädd för döden och kommer nog aldrig bli kompis med tanken på att den en dag inträffar.

Den värsta känslan är rädsla, oro och osäkerhet

Den bästa känslan är säkerhet, trygghet och att vara tillfreds

Jag är bäst på att ta på mig för många saker samtidigt.

Jag är sämst på att ta det lugnt när jag säger att jag ska ta det lugnt.

Om jag var ett djur skulle jag vara en sån där.. Nu kan jag inte stavningen, men en Surikat?

Om jag var en insekt skulle jag vara en ... fan vet jag
 
Om jag vore ett redskap skulle jag vara en hammare. BANG BANG IN THE WALL!

Jag kommer alltid att vara mig själv 

Det finaste som finns är bilden på min Prins som tavla..

I sommar ska jag på festival! 

Sist jag grät var
inte så längesen..

Jag kan om jag vill! 

Jag kan inte hjula. Helt värdelös på det.

När jag vill tänka ställer jag mig i crosstrainern - tankarna flödar fritt

När jag bakar så bakar jag misslyckade så kallade kakor som bara flyter ut

Min mobiltelefon är inge vidare
 
När jag vaknar på morgonen
är jag jävligt trött och frusen!

Innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna och kollar alla klockar fem gånger minst

Just nu tänker jag på att få ligga i sängen en hel dag, men det kommer inte hända på lääänge!

Bebisar doftar speciellt..

Idag har jag jobbat hårt!

Ikväll ska jag
träna, laga mat och försöka lägg amig tidigt.

I morgon kommer jag
att tänka: "Åh ja fredag!" och senare komma på att jag jobbar lördagen också =/

Jag vill verkligen
att tiden ska gå lite fortare så att jag kan få det jag vill ha så snart som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vacker!

Ang. förra inlägget. Ja tror att du vet att jag läser din blogg varje morgon till morgon kaffet :)

Måste ju hålla koll på det finaste jag har!



Och detta inlägg var ju det roligaste! Undrar om jag ska sno detta och låta det roa mig en stund..

Love ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback