Misslyckade veckor - nya tag

Jag känner mig som världens sämsta vän. Men någonstans hoppas jag att jag inte är ensam om det.

Förklaring föjer:

Senaste månaderna har jag varit usel på att höra av mig till vänner, och de flesta har varit usla på att höra av sig till mig. Jag vet att det handlar om att man har ett liv fullt av saker man ska göra, måsten och viljor och mål. Vill man något riktigt mycket så måste man prioritera det för att lyckas. Det vet vi alla - men måste man vara så jäkla dålig på att lyfta luren och bara ringa ett kort samtal? Nu riktar jag detta främst mot mig själv, som alltid - men även mot er andra som inte har tid att ringa, smsa eller vad det nu kan vara.

Tro mig: jag förstår precis hur det är. Tiden är knapp liksom, men samtidigt måste man hitta ett sätt att få ihop alla delar. Man vill ju inte gärna tappa det fina man har tillsammans med vännerna. Eller?

Inga sura miner, arg är jag definitivt inte. Jag är nog mest förbryllad över det faktum att tiden inte räcker till.
Å det känns som att jag har kommit på det först nu.
Helt lost..


De veckorna som har passerat (i alla fall främst förra veckan och början på denna) har jag presterat noll vad gäller träningen. Det gör ont i mig att jag inte har kunnat träna som jag vill. Som tidigare nämnt mår jag fruktansvärt dåligt psykiskt av att inte träna. Jag är en person som måste få rensa systemet och jag gör det bäst när jag tränar och får bli riktigt trött. Min ena fot har bråkat med mig länge nu och jag hade tänkt att gå till läkaren men fick ändra om planerna igår då jobbet inte kunde släppa iväg mig.

Nu har fotproblemet äntligen börjat släppa, även om det gör ont emellanåt - och värst är det i viloläge konstigt nog. Ska försöka få ihop till åtminstone 3 pass denna vecka, men jag kommer att ta det lugnt. Vecka 50, 51 och 52 är det ett rätt dåligt utbud på träningsfronten (på gymmet) så jag funderar på vad jag ska göra istället. Kanske åker till klubben och kör några pass ändå - jag som hade tänkt att vila från kicken till i vår [det blir aldrig som man tänkt sig.]


Övrigt:
Inväntar mina visitkort så att jag kan dela ut dessa till folk runtom. Min verksamhet måste sätta igång. Inte haft en kund ännu. Ingen som är intresserad av fotvård? [http://www.fotvardhosdig.se] Ska fixa i ordning reklamlappar på söndag tänkte jag - nu har jag tillräckligt med papper i alla fall. När de är klara blir det mycket motion i form av reklamutdelning kan jag lova!

Jag väntar med spänning på nästa år, men samtidigt inte. Jag vet att jag klarar mig till september i alla fall, sen får vi se. Kryptiskt, ja, och så får det vara.


Är för övrigt någorlunda nöjd med julklapparna i år. Lite sur över att det är så svårt att hitta på något roligt till min far, men jag löser det också.. Med tiden så..

Ser fram emot fredag då jag ska göra tjeckisk potatissallad och vara lite huslig - förhoppningsvis åka till min mor och titta på IDOL finalen (mamma har en crush på Jay sådetså) Hahaha..


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tog åt mig av det du skrivit och bra är väll det!

Skärpning skärpning, jag lyfter luren ikväll!!!



Puss på dig hjärtat!

Postat av: Michas mamsi

INTE! jag har ingen crush på Jay annat än han sjunger strålande bra! Puss

2010-12-12 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback