Beslut

Nu har jag tagit ett beslut som jag tänkt på mycket länge.
Den sista december detta år stänger jag ner bloggen.

Det känns inte längre som att jag har något egentligt syfte med den.
Berättar lite om ditten och datten, inget som är direkt givande.

Det man läser i bloggen kan man lika gärna fråga mig om; vad gjorde du i helgen Micha? hur går det med träningen och vad händer i ditt liv? Det är ju sådant som jag vanligen skriver om i bloggen, men av vilken anledning egentligen? SÅ JÄVLA INTRESSANT är INTE mitt liv.

Kommer sporadiskt att fylla på bloggen fram till den sista december, mest bara för att.
Frågan som kvarstår är om jag kommer att ha en annan blogg eller om jag kommer att lägga ner helt. Det lutar åt det senare alternativet.

Har nämligen en massa på gång med bland annat företaget, att försöka hinna leva ett vanligt liv fullt av träning och diverse annat - allt detta tar tid. Har ständigt nya planer och saker att göra ändå. Vi får se vad som blir, när det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback