091020 - Ruttet pass

Jag måste säga det att jag haft en otrolig tur tidigare, när jag varit borta från träningen 1 eller 2veckor. För då har jag haft kvar konditionen och styrkan - men oj vilken färskvara det verkligen är! Det visste jag väl innan också men det är inget jag tänkt på eftersom att jag kunnat gå och köra ett pass efter 2 veckors vila och klarat det med bravur.

Men inte idag.. Mina armar dog eller något åt det hållet. Jag fick köra med en kille idag, det var mits-pass och jag tänkte "lätt som en plätt" men det skulle jag inte gjort. Jag började att slå och sparka och killen höll åt mig, men när vi sedan bytt roller och han hunnit slå en 10 gånger så kunde jag inte hålla armarna uppe längre. Det gjorde riktigt ont och armarna bara hoppade. Förmodligen var det väl efter träningen igår, då jag gjorde bra många armhävningar och arbetade hårt, men snälla, man kan väl klara av att hålla mitsar ändå?!

Så jag är otroligt missnöjd med dagens pass, men betydligt nöjdare med gårdagens. Lyckades spika en sparringdejt imorgon med en av tjejerna. Ska bli kul att få slåss lite kropp mot kropp igen, det ger mig väldigt mycket. Looking forward!!

Annars har jag varit kass på att uppdatera, men det kan ha att göra med att det inte är så många som kommenterar mina inlägg och då är det rätt trist att uppdatera [pik till er som vägrar skriva nåt] - men jag har egentligen inte så mycket att berätta.

Var ledig lördag, söndag, måndag och så idag då. Välbehövligt, var hos tandläkaren igår och checkade läget, det var trevligt. Annars har jag mest gått och längtat efter att fläkten ska ha skött sitt jobb klart i vardagsrummet. Vi har iofs köpt oss en TV till sovrummet, så nu är det inte helt dött i lägenheten längre. Skönt det.

Var hos mor och far idag och fikade [kaffe is the shit!] Det var riktigt trevligt faktiskt, precis som alltid pussade jag på min Prins. Fasen vad jag saknar honom hela tiden. Han är min solstråle.

Tim sitter och spelar sitt tråkiga dataspel och jag har gjort mitt för idag. Funderar över vad man ska hitta på under fredagen, efter jobbet. Kanske går och tränar, kanske inte. Men fredagkväll vill jag hitta på något...

Tillbaka till jobbet imorgon. Väntar fortfarande på besked om när jag ska börja på nya jobbet. Håll tummarna, friends!

Out //



Kommentarer
Postat av: Andrej

På´t igen bara. Det är jävligt i början, men du kommer tillbaka snabbare än du tror. Kör hårt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback