091011 - En härlig helg

Veckan som gått var bara skit, om man bortser från helgen då förstås.
Träningsplaneringen höll inte alls, gick på kickbox i måndags och sedan blev det inget mer då min mage valde att krångla, vi har fått riva golv i vardagsrummet och en jävla massa annat tjafs som kom i vägen.

Ny kula, ny vecka, ny planering kommer med start imorgon måndag.

Helgen spenderade jag med kärt sällskap. Tim och Linda och fika med mina föräldrar, bättre hade det endast kunnat bli om jag haft hunden hemma också. Har fått sova ut två morgnar och det var riktigt välbehövligt. Igår spenderade jag dagen med Linda. Hennes dag började kaotiskt och jag önskar att jag kommit till henne 10 minuter tidigare än vad jag gjorde. Mer kan jag inte säga. Vi lyssnade på musik och pratade gamla minnen. Det var jätteskönt att ha den kvalitetstid man behöver ha med varann när man tappat så många år. Jag är glad att du trivdes hos oss igår, Linda.


När jag vaknat imorse fick jag sms av grannen som inte kunde röra sig för att hennes nacke hade låst sig. Så jag gick över till henne och masserade henne med tigerbalsam så det släppte lite. Massage är helt klart min grej.

Annars har jag lagat mat idag (soppa i mängder) och småplockat lite. SPA:ade mig själv också med lite fotvård och en alldeles för het dusch (men det var välbehövligt).

Känner att jag har gjort det som skulle göras och jag ska gå över till grannen om en stund och kolla TV med henne och vår andra granne nu när Tim ändå är och repar.

Imorgon har jag en del måsten, en del samtal som ska ringas. Hoppas även att jag imorgon får veta något mer om det nya jobbet. Har inte hört något sedan i början på förra veckan. Det känns som att jag vill få mer info nu.

Tänker inte skriva ner några träningsplaner nu, får göra det imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag gör mer än trivs, känner mej hemma hos er gummsan :)Tack för ditt stöd i allt, du har varit en riktig klippa! Älskar dej

Postat av: Michas mamsi

Två väldigt vackra i samma bild.

2009-10-13 @ 19:27:09
Postat av: Chii

Thank you mamsi! DU är vacker!

2009-10-15 @ 18:06:25
URL: http://chii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback