091005 - Måndag igen (suck)

Sitter på jobbet nu och har fått meddela en tråkig sak till en av mina chefer (men bra för mig). Känns jobbigt men skönt på samma gång.

Stressig helg, men underbar på samma gång. Så glad att jag kan bidra med någonting till någon som känner mycket på samma gång. Det finns svåra tider för alla, då man måste ha någon att luta sig mot. Hoppas att jag kunnat göra någon nytta. Jag är glad att vissa vänder sig just till mig för stöd.

Ikväll är det kickbox, jag är trött som bara den men det ska bli kul att träna igång kroppen ordentligt igen. Ser fram emot veckans planering, hoppas ingenting sabbar den bara. Det får liksom inte hända!

Ser fram emot helgen också, lördagen som jag håller på att planera för mig och en nära vän till mig. Ska bli intressant och givande att få spendera ännu mera tid med henne. Hon ger mig styrka, bara genom hennes existens - och jag försöker stärka henne - med alla hennes fantastiska egenskaper.

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback