091228 - Bra känsla

Idag när jag vaknade var jag riktigt trött och väntade mig en dag full av otrevliga överraskningar.
Dagen blev inte alls som jag väntade mig. Det blev en positiv dag.

Kom ner till bilen, såg att min bil var den enda som var snöfri och jag kunde se rutorna! Surprise för mig! Har haft problem med min motorvärmarsladd och el-skåpet. Det var tydligen fel på tiduret, men det är bytt nu så jag satte mig i en lagom varm bil och njöt av att inte behöva snöa av bilen..

Drog sedan på några härliga låtar, den ena efter den andra, med Michael Jackson. Favoriterna idag var "Who is it" och "Give in to me" som jag poppade på hög volym hela vägen till jobbet. Kom dit med ett smile på läpparna och mötte Karin som skulle hoppa in för min kära kollega Ull som är ledig. Härligt att jag ska jobba med henne till onsdag, vi kan snacka och få tiden att gå. [Det är rätt lamt på jobbet dessa dagar]

Dagen gick relativt fort och jag fick undan en hel del saker som skulle göras förr eller senare, skönt att ha gjort allt.

Har fått bekräftat at min kära granne att hon ska med på onsdag och sparras med mig på klubben, det ska bli kul att träna med henne och få öva lite teknik.

Igår tränade jag med "svärfar" - jag, Tim och Micke åkte in till klubben och körde ett pass. Tim fick agera fotograf, det blev inte superbra bilder så jag skippar att slänga in dem nu. Det var bra statisk träning för mig då jag höll mitsar 90 % av passet. Körde 1½ timme och nötte boxningen rätt hårt. Blev en del sparkar mot slutet.

Idag har jag ordentligt med träningsvärk och ska faktiskt dra iväg min rumpa till en av cyklarna på gymmet. Det står spinning på schemat ikväll, och om jag kan gå alls imorgon, blir det nog ett till pass [kanske inte just spinning]..

Fick ett sms av min Ängel igår. Skönt at höra från henne igen, det har varit tyst ett tag nu.

[Out]

Kommentarer
Postat av: Andrej

Ojdå. Du verkar ha kommit igång. Håll kvar känslan, den är grym!

Postat av: Helene

och vi tränar på lördag!!!! :-)

2009-12-30 @ 14:25:19
URL: http://femalefighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback