090423 - Vegetables

Grönsaksmani, i allra högsta grad.
I snart 4 dagar har jag bara ätit grönsaker och det gör underverk, I tell ya!
Jag brukar äta grönsaker annars också, men inte bara grönsaker.

Ett experiment för att se hur mina värden artar sig, och än så länge känns det okej men jag har haft hungerpanik igår och dagen innan. Äter dessutom mycket mindre nu, ytterst lite dvs. Allt för värdenas skull. Vi får väl se vad det ger.

I förrgår fyllde ju Tim år och jag hade köpt honom ett par finfina Adidasskor som jag visste att han skulle gilla. De satt dessutom perfekt, man har ju en fördel som fotterapeut, jag kan hans fötter utan och innan. Blev mycket glad över att de passade.

Annars har jag jobbat och inte tränat någonting denna vecka. Red i måndags, blir ridning på fredag och söndag men någon kickboxning kan jag inte med nu när jag inte har någon energi i kroppen. Blir ju trött bara av att vakna ...

Just ja! På söndag ska jag och Sara ha en heldag (? vet inte hur lång tid allt tar..) med hästarna. Det ska ju tydligen bli fint väder också, så en heldag på Adelsö och långritt med sin bästa kompis passar otroligt bra. Får låna en annan häst i stallet, väldigt snällt av Jenny måste jag säga, så vi kan sällskapa.

På lördagen lär det bli en hel del utrensning hemma hos oss. Kommer att gå igenom vinden och lägenheten då vi flyttar om mindre än en månad. Ska bli så skönt att få ordning på allting. Ska försöka packa ner så mycket jag bara kan nu, så att vi i princip bara har städningen och bärandet kvar när flyttdagen kommer. Tänkte försöka hinna med mammas fötter också på förmiddagen eftersom att jag inte hann med det förra veckan.

Dagens + är nog att jag är ledig två dagar och det ska bli fint väder!
Dagens - är att jag börjar jobba på tråkställen snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback