090417 - Babyboy

Mör efter träningspassen som var i onsdags och torsdags - men de gick väldigt bra så jag är nöjd. Fajtades med tränaren ena dagen och den andra dagen, dvs igår, fick jag köra med en tjej som var riktigt självkritisk. Aldrig stött på en sån tjej förut, svor åt sig själv trots att sparkarna och slagen satt bra, blev förbannad på sig själv hela tiden, vevade alá rallarsving hela tiden (värre än vad jag gjorde i början faktiskt) och jag kände för att ge upp ett tag men fortsatte på ren vilja.

GRATTIS till Emelie och Daniel som fick en son inatt!
Jag gissade på en pojke och var vad jag vet den enda som trodde på en kille.
Behöver ni någon hjälp alls, hojta bara!

Helgen som kommer är full av spektakel. Eller mja, såhär ser det ut i alla fall:
Lördag: Ridning på morgonkvisten, hem och vila och städa om vartannat, sen iväg på fest (Lenas 50 års kalas!)
Söndag: Åka till föräldrarna och fixa mammas fötter samt hämta hem hunden över natten.
Måndag: Ledig dag - Ska lämna hem hunden igen och sen träna.

Tack Tim för att du alltid säger så bra saker och framförallt: rätt saker! Älskar dig mer än jag kan säga...

Och så hoppas vi lite igen då....


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är så duktigt min blomma!

Jag saknar dig!

Kom hit och ta en runda gå/jogga med min i Ursvik någon dag.

Massor av pussar på dig snygging!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback