090414 - Time Off

Har nog inte mått så bra på länge som jag gjorde över ledigheten som varade i 4 dagar.
F a n va skönt det har varit!
Har bara myst med vovven och ridit en massa på Adelsö - umgåtts med Tim och besökt föräldrarna några gånger.
Har ju varit så härligt väder, så jag har varit ute väldigt mycket faktiskt.

Nu är jag på jobbet igen. Känns mindre kul, men helt okej. Segt imorse bara när jag skulle upp klockan 06:00 och Tim fick sova 1 ½ timme till. Har ju åtminstone fått sova till sju-åtta-nio till och från under de lediga dagarna.

Var förbi hos föräldrarna och skulle byta däck på bilen, men det gick ju mindre bra. Det gick skitbra med 3 däck, men det 4e satt som gjutet. Så nu kör jag runt med 3 sommardäck och 1 vinterdäck, mindre bra.. Får försöka åtgärda det idag efter jobbet. Tack för hjälpen pappa!

Annars har jag varit på mysmiddag hos Tess, och i lördags på kvällen drog jag till Dan som hade grillpartaj. Nästan alla var kalasfulla, som vanligt..

Nu i veckan blir det hemlighetsmakeri alá bigtime. Sådetså.

Grattis på födelsedagen Lena! Hipp hipp hurraaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback