090403 - Friday

Dagsform.
Lite småhängig, hungrig, rastlös.
Vill helst att klockan ska bli 17 och jag kan åka hem och sova några timmar men så lär det inte bli.
S t e n d ö ö ö ö ö ö ö ö ö d .

Tycker.
Att det är tråkigt att sitta inne när det är finfina solen ute och man helst vill promenera med sin voffe.
Att man inte ska dricka så mycket kaffe när man bara blir kissnödig.

Ikväll.
Ska träffa Sara och vi lär väl åka hem till T och sen ska vi ut och träffa en massa vänner.
Ska bli kul, men jag är lite trött nu och hoppas på att bli lite piggare sen när jag kanske eventuellt fått vila lite hemma.

Helgen.
Ledig helg. Imorgon lördag ska jag åka med Emelie till stallet och klappa på en massa fina hästar. På kvällen ska jag och Tim till Emelie och Danne och grilla. Årets första grillkväll, vad säger ni om det?!

Ha en trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback