090401 - Hope

Onsdag och rastlös i kroppen. Trött och seg men mår egentligen ganska bra.
Har haft det lite rörigt senaste tiden, med jobb och annat men har haft stunder som varit fantastiska.

Märkte att jag egentligen inte är någon bra bloggare alls, jag glömmer ju att skriva dagligen, inte ens varannan dag har det blivit. Tragiskt, då jag verkligen gillar att skriva.

Det enda jag känner nu är att jag lever på hoppet. Mja, det är inte så att jag skulle dö om jag inte hade hoppet kvar men jag önskar och hoppas innerligt att detta blir mitt år - och att jag snart får ett glatt besked. Har skrivit så förut och haft en jävla otur och man undrar ju när den oturen ska vända. Ringde ett telefonsamtal igår - man är ju inte utesluten i alla fall och det är ju positivt. Hoppas, hoppas hoppas..

I måndags badade jag min hund och fönade honom tills han såg ut som en fluffig pälsboll. Det var det roligaste jag gjort på länge, han var så mysig min fluffo.

Hoppas på ...

Kommentarer
Postat av: Sara



Michiii!

Jag håller med, du är en dålig bloggare, lite mer uppdateringar tack! :)



Jag håller tummarna stenhårt för dig, det vet du!



På fredag ska vi gå ut och ha KUL! Okej? :)



Puss puss på dig lovely!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback